ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

میترا و داداشش2

حرفتونو رامين گفت ميخواي بهت ثابت كنم گفت تو اگه كامران بهش بگم با ميترا سكس كنه مشكل نداري چون اينجا مرد ديگه ي نداريم رويا يه نگا به كامران انداخت كه با حرف رامين قرمز شده بود گفت چرا ولي براي اينكه بهت ثابت بش نه ناراحت نمي شم به كامران گفت تو حاضري اينكارو بكني كامرانم به شوخي گفت با اجازه بزرگترا بله من خودمو خيس كرده بودم ديگه پرده حيا رفتبود كنار رويا برگشت باز به كامران گفت احتياج به بله نبود از روشلوارت پيداست بله تون كامران خودشو يكم جمجوركرد رامينم رو كرد كرد به من گفت پشو يه حالي به كامران بده تا رويا پشيمون نشده چون الان كمبود مرد.منم پشدم اما قلبم تو دهنم ميزد نمي دونستم چيكار بايد بكنم همينتوري يه نگام به رويا بود يه نگام به كامران و رامين وايسادم وسط اتاق رامين به كامران گفت بفرما كامران گفت شوخي ميكني گفت بابا ادم زنشو ميگه بكنيد شوخي گفت ميترا تي شرتتو دررار منم اينكارو كاردم رويام داشت لبشو گازمي گرفت بعد رويا به كامران گفت پس گفت نه اگه ميترا دوست داشته باشه من حرفي ندارم رو كرد به منو گفت ميترا تو مشكلي با حرفاي رامين نداري منم ك منتظر همين حرفا بودم گفتم نه اون با هر ي بگه من حاضرم رويا كه باورش نميشود به رامين گفت شما تو تخيولاتتون اينجوري فكر ميكنين پاش بيفته پس ميگيريد حرفتونو رامين گفت ميخواي بهت ثابت كنم گفت تو اگه كامران بهش بگم با ميترا سكس كنه مشكل نداري چون اينجا مرد ديگه ي نداريم رويا يه نگا به كامران انداخت كه با حرف رامين قرمز شده بود گفت چرا ولي براي اينكه بهت ثابت بش نه ناراحت نمي شم به كامران گفت تو حاضري اينكارو بكني كامرانم به شوخي گفت با اجازه بزرگترا بله من خودمو خيس كرده بودم ديگه پرده حيا رفتبود كنار رويا برگشت باز به كامران گفت احتياج به بله نبود از روشلوارت پيداست بله تون كامران خودشو يكم جمجوركرد رامينم رو كرد كرد به من گفت پشو يه حالي به كامران بده تا رويا پشيمون نشده چون الان كمبود مرد.منم پشدم اما قلبم تو دهنم ميزد نمي دونستم چيكار بايد بكنم همينتوري يه نگام به رويا بود يه نگام به كامران و رامين وايسادم وسط اتاق رامين به كامران گفت بفرما كامران گفت شوخي ميكني گفت بابا ادم زنشو ميگه بكنيد شوخي گفت ميترا تي شرتتو دررار منم اينكارو كاردم رويام داشت لبشو گازمي گرفت بعد رويا به كامران گفت پس چرانشستي پشو ديگه ميخوام ببينم عكسلعمل رامين چي كامرانم امد طرفم منم همينطوري كه وايساده بودم لبمو بردم جلو كامرام شروع كرد لبمو خوردن بعد سوتينمو باز كرد انداخت طرف رويا رويام داشت منو كامرانو با چشماي گرد نگا ميكرد بعد شلوارمو از پام دراورد كه همراش شورتمم درامد ديگه حال خودمو نمي دونستم شوروع كرد به خوردن كسم جوري وحشيانه ميك ميزد كه تمام كسم تو دهنش بود وقتي رامينو ديدم كيرشو در اورده داره ميماله رويام داره نگاه ميكن در جا اورگاسم شدم كامران سريع لخت شد منو برگردوند طرف رويا كيرش هي ميخورد به پام منم دستامو گذاشتم روي ميز جلوي رويا هي كونمو به كير كامران ميماليدم اونم بعداز كلي حال كردن دستشو انداخت وسط پام پامو از هم باز كرد يه ليس همراه باتف زد به رامين يه نگاهي انداخت كيرشو بادستش يه عقب جلو كرد فروكرد تو كسم شروع كرد به تلمبه زدن رويام همينطوري داشت مارو نگاه ميكرد باورش نميشد بعد كمران كه خسته شد رامين امد گفت بشين كنار رويا من يكم بكنم زنمو بعد شروع كرد به كردن من تو همون حالت من ديگه داشتم پرواز ميكردم بعداز چند دقيقه كامران پشد امد رامين رفت نشست پيش رويا ولي حيف كه رويا پريود بود رامين همينتوري كه نشسته بود پيش رويا دستش به كيرش بود داشت گائيدن منو ميديد به رويا گفت ديدي حالا بهت ثابت شد اونم با نفس نفسي كه از زور حشري شدن بود گفت اره بعد رامين دستشو برد طرف پاي رويا اول امتنا كرد بعد با اشاره كامران گذاشت رامين پاشو بماله بعدم كير رامين گرفت براش جق زد بعدم ازش خواست بره بشورت براش بخوره رامينم سريع رفت انو شست اورد طرف صورت رويا رويام با حرص شروع كرد انو خوردن منم خوابيده بودم كف اتاق كامرانم افتاده بود روم كيرشو تا خايهاش كرده بود تو كسم با انگشتاشم داشت كونمو پاره ميكرد صداي اه وناله بيشتر هممونو حشري ميكرد رامينم يدفه يه اهي كشيد رويارو خوابوند تمام ابشو ريخت روسينش كامرانم تمام ابش امد تو كسم بعد از اون شب كه ديگه كامران منو كرد چهارتايمون از اينوع سكس راضي شديم فقط مونده بود رامين خواهرمو بكن كه حسابي تو كف كسش بود چون اونشب پريود بود يه هفته گذشت رويا خواهرم هرم وقت توي اين مدت تلفني صحبت ميكرديم همش از كس كونو كير صحبت ميشد تا اينكه قرار شد رويا ومن يه شب جاهامونو باهم عوض كنيم من اونروز يه يك ساعتي رفتم تو حمومو همجامو موهاشو زدمو به كونمم كه رسيدم رامين صدا كردمو دادم اون برام زد بعدم بهم گفت ميخواي از كونم بدي به كامران گفت اره گفت خوشبحالش منم گفت توهم عوضش رويارو از كون بكن امشب خلاصه بعداز حموم كلي ارايش خودمو فاشن درست كردمو شرتو سوتيننم نپوشيدم سر ساعت حركت كردمو رفتم خونه خواهرم اينا خواهرمم همينتور سر ساعت حركت كرده بود خونه ما وقتي رسيدم كامران تا چشمش بمن افتاد برق شهوتو ميشد تو تمام وجودش ديد منم كلي خودمو خيس كرده بودم كامران بعداز سلام احوالپرسي امد طرفمو دست كرد از رو مانتو كسمو گرفتو گفت ميترا كوچيكه چطوره همينطوريم يه لب ازم گرفت بعدم لباسامو يكي يكي از تنم دراورد لختم كرد و خودشم لخت شدو كيرش كاملا راست شده بود پشماشم زده بود بعد باهم رفتيم جلوي تلوزيون رو كاناپه نشستيم يه فيلم سكسي گذاشت گفت ببين تا حشري شي چون ميخوام كونو كستو باهم بكنم منم گفتم تو كه همش يه كير داري برگشت گفت دوست داري همزمان يه كير بره تو كست يكيهم بره تو كونت گفتم از خدام ولي رامين كه اينجانيست گفت تا دلت بخواد كير هست گفتم كسي رو سراق داري كه هم مريضي نداشت باشه همفردا اويزون نشه گفت مطمعن بخواي پسر خالم گفتم كيرشو ديدي گفت اره ما باهم نداريم اسمش شهرام تازه ازدواج كرده زنشم تيكهاي ميخواي بهش زنگ بزنم بياد گفتم هرطور صلاح ميدوني بي معطلي پوشدو زنگ زدو گفت اون استاد كون كردن بيشتر زنشو به گفته خودش از عقب ميكنه يه يساعتي گذشت ما باهم همش ورميرفتيمو حرفاي سكسي ميزديم تا زنگ خونه رو زدن بعد من همينطوري لخت نشسته بودم كه شهرام امد تو با كامران رو بوسي كردو كامران منو معرفي كردو اونم يكم جا خوردو البته از قبل يكمي همديگرو ميشناختيم سراق رويا رو گرفت كامرانم همچي رو تعريف كردو گفت كه انم گفت كه دوست داره زنشو جلو روش يكي بكنه ولي زنش پا نميده قرار شد انم تو راه بياريم با كمك هم بعد كامران گفت لخت نمشي ميترا خانم منتظر كيرت البته من ديگه خجالت نمي كشيدم لخت نشسته بودم بين دوتا مرد فيلم سوپر ميديدم كاملا حشري شده بودم كامران به شهرام گفت ميتراخانم خواهرزن سكسي من ميخواد كه زحمت كردن كونشو به تو بده ميدونم كه استادي تو اينكار فقط تا حالا كير توش نرفته ميخواد براش راشو باز كني اونم با خنده گفت با كمال ميل بعد همينطوري كه نشسته بود كنارم يه دستي به سينهام كشيد و گفت ميشه سوراختو ببينم منم بلند شدم كونم به طرف گرفتم دولا شدم با دوتا دستام لاي كونم باز كردمو دادم به طرف بيرون شهرامم با دستاش رونامو گرفته بودو ميماليد هيم از كونم نعريف ميكرد منم همش ابدهنمو قورت ميدادم لبمو براي كامران با زبونم ميماليدم كامرانم روبرمون داشت جق ميزد بعد از يكم دستمالي شهرام گفت بايد براي بهداشت تنقيه بشي پشد لخت شد كيرشو كه دراورد يه هو ديدم واي چه كيري داره حداقل 20 سانتي ميشد سرش خيلي نوك تيز بود ولي وقطي به ته ميرسيد خيلي كلفت ميشد بعدم منو با كامران بردن تو حموم كامران رو صندلي نشست شهرام گفت برو بشين بغل كامران منم رفتم نشستم كامرانم از هر موقعيتي براي دستمالي من استفاده ميكرد همش گردنمو ميخوردو پـستـــوناموميماليدو به شهرام نشون ميداد شهرامم همش ميگفت جون بخورمش جيگر تو خوشبحال شوهرت چه كوسي زير دستش منم بيشتر حشري ميشودم شهرام گفت كامران ميترا جونو بايد مثل بچهها سرپا بگيريش انم تو يه چشم بهم زدن زير زانواي منو گرفتو توسينهام جم كردو كونم جوري رو هوا گرفت كه شهرام مسلط باشه شهرامم شيلنگ اب و ابشو ولرم كرد سر شيلنگو فروكرد تو سوراخ كونم البته اولش يزره سوخت ولي بعد احساس كردم داره اب تو كونم پرميشه شهرام گفت وقتي سر شيلنگو از سوراخت ورميدارم تو با فشار ابو از كونت خاج كن بعدم تو همون حالتم با دستش ميزد رو كسم كه از لاي پام زده بود بيرون چند بار اينكارو تكرار كردو هي با فشار ابو از خودم بيرون ريختم بعد رفتيم بيرونو تو اطاق خواب خودمو خشك كردمو يه كرم ايروز شهرام اورده بودو بمن گفت اول دوست داري از كون بكنيمت يا از كس گفتم از هردو بعدم شهرامو كامران سر اول كردن كس من كلي تعارف كردنو بعدم قرار شد شهرام اول بكنه من وقتي دست شهرام كه غريبه بود بهم ميخورد بيشتر تحريك ميشودم بعدم كامران رو تخت خوابيد منم چهار دستوپا شدم رو لبه تخت كونمو دادم طرف بيرون تخت شروع كردم به خوردن كير كامران شهرامم از عقب دستبكار شد سوراخ كونمو ميليسيد كسمو ميك ميزد بعدم يه تف زد كف دستشو كسمو كاملان خيسكرد كمرمو گرفت دودستي كيرشو كرد تو كسم تازه فهميدم كه هر كيري يه حالي ميده انقدر بلند بود كه وقطي تا ته ميكرد توكسم احساس ميكردم الان از دهنم در مياد اولش با ريتم يواش تلمبه ميزد بعد باسرعت بيشتر همزمانم انگشتاشو با كرم ايروز ميكرد تو كونم ديگه احساس ميكردم سوراخ كونم سر شده فقط از حركت دست شهرام ميفهميدم يكي يا دوتا از انگشتاشو كرده تو كونم داره عقب جلو ميكنه بعداز يه ده دقيقاي كه ديگه من حشريتم كامل شده بود به كامران گفت اون منو بكنه جاشونو عوض كردن كامران يه دلسير منو كرده منم كير شهرامو يه ساك حسابي براش زدم يه ميكم اخر كار براش زدم كه پيش ابش خوردم كه هم از مال كامران هم از مال شوهرم رامين شور تربود ولي بوي عرق كيرش منو حشري تر ميكرد بوش تند تر از مال اون دوتا بود بعد باز جاشونو عوض كردن شهرام گفت كامران بيا لب تخت بشين ميترا جونو همون جوري كه تو حموم گرفتي بگير ولي اينبار پا هاشو تا جاي كه ميشه از هم باز كن به من گفت كونتو تا جاي كه ميوني با دست دوطرف شو باز كن من ديگه از زور لذت كه دوتا مرد بجز شوهرم داشتن با من حال ميكردن با هاشون فانتزي سكس ميكردم اه و ناله ميكردم شهرام شروع كرد باز با سوراخ كونم ور رفتن ولي اينبار با وازلين با يه دستشم مدام ميزد رو كسم كسم هم باد كرده بود هم قرمز شده بود تا حالا تو عمرم اينقدر لذت نبرده بودم از سكس بعد كيرشو كاملا چرب كرد و سرشو يواش يواش با ريتم ملايم ميكرد توسوراخ كونم اينقدر با مهارت انجام ميداد كه من حتي يكم درد نداشتم ولي وقطي تا نسف كيرشو كرد تو شروع به تلمبه زدن كرد يه لذت وصف نشدني امد سراغ كه همون لحظه ارگاسم شدم با چنتا تكون نا خواسته كلي اب از كسم زد بيرون شهرامم با ديدن اين صحنه بيشتر حشري شد كيرشو تا ته كرد تو كونم من ديگه از حال رفتم كامرانم از پاشيده شدن اب از كسم ناله ميكردشهرام كيرشو از تو كونم در اورد خوابيد روتخت منو دمر خوابوند رو خودش كيرشو كرد تو كسم سينهامو چسبوند به سينهاي پشمالوش بازم يه لذت ديگه امد سراقم وقتي بوي عرق مرد ديگهاي بجز شوهرمو حس ميكردم سرسيناهام تنم كاملا چسبيده بود به يه مرد غريبه كه تازه بهش رسيده بدم لذت جديدي داشت برام بعد شهرام پاهاي منو جمع كرد طرف پهلوش و خودشو كشيد از طرف پايين به لبه تخت پاهاشو گذاشت زمين دو طرف كونمو گرفت باز كردو همينطور كه داشت تلمبه ميزد به كامران اشاره كرد كيرشو بكنه توكونم كامرانم كيرشو كاملا چرب كرده بود يواش يواش كرد توسوراخ كونم هي با كف دست ميزد روكونم من واقعا داشتم از اوج لذت ميمردم شايد اگه رامين بجاي شهرام منو ميكرد اينقدر لذت نميبردم بعداز چندبار عوض كردن جاشون نشستم رو لبه تخت و كيراشونو براشون ساك زدم و جفتشون آبشون رو توی صورتم خالی کردن.پایان

1 نظرات:

ناشناس گفت...

kheili tokhmi takhayoli bod,ye chizi begid begonje

 

ابزار وبمستر